Waarvoor zijn infrarood lampen goed voor gamen?

Ik keek in een catalogus en er stond een pagina voor gamen en toen stonden er infrarood lampen in. Dus ben een beetje benieuwt omdat ik nog al veel van gamen hou.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Heya
Infrarood lampen worden gebruikt voor head tracking
Dat is een systeem dat de bewegingen van je hoofd meet, en dat omzet in beweging in je game.
Dat betekent: wanneer jij naar rechts met je hoofd draait, dan zal je in de game ook naar rechts kijken.
Hiervoor wordt infrarood gebruikt