Wat betekent de "all in 1" functie op een vaatwasser?

Op mijn vaatwasser staat een klein tekeningetje van een vaatwastabletje die ik kan aanvinken tijdens het programmeren van de vaatwasser.
In de gebruiksaanwijzing staat dat dit de "All in 1" functie is, maar er wordt niet vermeld wat dat inhoudt.
Ik heb het altijd zonder deze functie laten wassen en daarbij werd het tabletje in de vaatwasser ook gewoon gebruikt, dus ik denk niet dat dit is om aan te geven dat er een tablet in zit...

Iemand enig idee wat deze functie inhoudt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

Die knop kun je indrukken als je all-in-one vaatwastabletten gebruikt dus met reinigingsmiddel, glansspoelmiddel en zout.
9 jaar geleden
Als je all-in-one tabletten gebruikt, hoeft de machine geen glansspoelmiddel en zout te gebruiken uit de eigen reservoirs. Daar zorg je voor door de all in one-optie in te schakelen. Je krijgt dan ook geen meldingen als de reservoirs leeg zijn.
bamibal