ik heb een motor van 80a bij 24v deze motor zijn snelheid wil ik van 100% tot 0% elektrisch kunnen regelen hoe zou ik dat kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een dergelijke motor heeft een vermogen van 80x24=1920W. Daar heb je een professionele motorregeling voor nodig die geschikt is voor het type motor. (wisselstroom of gelijkstroom?)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wisselstroom, maar waar zou zo iets kunnen vinden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.conrad.be/ce/nl/product/196884/Peter-Electronic-VD-i-220-Pro-Frequentieomvormer-VersiDrive-i-Pro-2I10023220-1-fasig-200-240-V-22-kW;jsessionid=8237FD365E8DD8BB8676B931D1417D0D.ASTPCEN22
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh nee, die is voor 230V - maar deze vond ik in 1 minuut op Google. Zoek gewoon op "motorregeling 2 kW 24V" of iets dergelijks....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb al zo veel gezocht maar tegen 110 dollar kan dit toch niet kloppen. Voor zo een groot vermogen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je veel zoekt is er van alles te vinden, duur, goedkoop, simpel, uitgebreid, goed of slecht. Wat voor jou geschikt is kan ik niet weten, ik heb zelf ook nooit met de aankoop van dergelijke dingen te maken gehad. Heb wel met dergelijke systemen gewerkt en gezien dat dat speciale apparatuur is. Ik kan je dus geen werkelijk aankoopadvies geven maar een aankoop bedrag tussen 100 en 500 euro lijkt mij redelijk.