wat betekend knipperend huisje met thermometer van awb thermo master 3hr?

Toegevoegd na 1 minuut:
Hallo,

Er knipperde een huisje met een thermometer er naast op mijn schermpje van mijn ketel awb thermo master 3hr.
Wat betekend dat?

Groeten Martin

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Ik kan dit zo snel niet in de online te vinden gebruikershandleidingen vinden, maar je zou kunnen denken aan een melding dat de buitensensor defect is of niet goed meer is aangesloten (slecht elektrisch contact of zo).

Met wat zoeken op de door u gegeven typeaanduiding zijn handleidingen tegenwoordig zowel te downloaden als online te bekijken (dit laatste gaat wat trager).

Voorbeeld: http://www.gebruikershandleiding.com/AWB-Thermomaster-3HR/preview-handleiding-3355.html

Aarzel niet een vakman te raadplegen; er is kennelijk niemand met verstand van zaken in deze vraag gedoken tot nu toe, en je kan altijd voor een dubbeltje gaan, maar dan zit je niet op de eerste rang.
Bordensteker