Ik heb een winkelbel nodig, eentje met laser voor in de winkel, waar haal ik deze goedkoop?

Ik heb nu gezellige visbelletjes hangen die door het openen van de deur gaan rinkelen. Nu de zomer komt zoek ik zo'n dingdong-ding die afgaat als er een klant binnenkomt zodat ik niet elke seconde in de winkel aanwezig hoef te zijn, maar gewoon het magazijn in kan en naar boven kan en daar dus de bel hoor. Ik heb een aantal gezien maar allemaal superduur. Weet iemand hoe ik aan een goedkopere kan komen? Of misschien ander reeel idee?

Toegevoegd na 34 minuten:
Oh ja! Sorry! Rond de 100 a 150 euro voor een goeie, maar dat moet goedkoper kunnen toch?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
10.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is het budget? Je geeft aan dat je er een aantal hebt gezien die 'superduur' zijn, maar hoe duur is dat precies? Dan weten we waar we op kunnen zoeken voor je :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ondertussen een antwoord gegeven, ik hoop dat je daar iets mee kan, 30 euro, 53 euro (afgerond)... Is toch al gauw ongeveer 1/3 van wat je zelf hebt gevonden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
KIjk eens rond op www.conrad.nl

Antwoorden (2)

Ik heb er eentje gevonden van €29,99. Het is een draadloze deurbel met p.i.r.-sensor, je kan er een 'dingdong' geluid of sirene op zetten (voor als je je klanten het idee wilt geven dat ze volstrekt ongewenst zijn ;) of hem 's nachts te gebruiken als alarm (ik weet niet hoe makkelijk hij instelt))
Draadloos op 40 meter, kan ook lichtsignalen afgeven (ik weet niet hoe luidruchtig je magazijn is?)

Verder vond ik er nog een van €52,50. Wordt beschreven als volgt: Deze complete set is de voordeligste en meest verkochte winkelbel, deurmelder, entree bel of deurbel sensor in Nederland en Belgie. De klantenbel of doorloopbel is bij ons uit voorraad leverbaar.

Zodra de klant door de lichtstraal loopt hoort u een beschaafde ding-dong. De winkelbel is ook ideaal voor een bedrijf met een apart kantoor of magazijn. Het volume van de ding dong is traploos instelbaar van zacht tot (zeer) luid voor bijvoorbeeld een werkplaats.

De set is compleet en bestaat uit:
- Een gecombineerde infrarood-zender met -ontvanger (met vaste kabel van circa 10 meter naar de bel);
- Een reflector;
- Een bel;
- Bevestigingsmateriaal en de voedingsadapter.

De klantenbel is ook bekend onder Enforcer, Seco en pem7 in Nederland en Belgie en wordt ook als magazijnbel, werkplaatsbel of als melder bij een receptie gebruikt.

Op beslist.nl staat ook nog het een en ander, dat staat in de 3e bron, niet alles zal geschikt zijn, maar als je de bovenste twee opties niets vind kan je daar even kijken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Plus voor al je research!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt :)
Het was vrij snel gevonden! Misschien dat ik net andere zoektermen gebruikte dan de vragensteller.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mooi speurwerk, chapeau +
Van het merk klik-aan klik-uit is een complete verzameling producten waarmee je dit kunt doen. Een pir sensor + gong in het magazijn koop je samen al voor enkele tientjes. De sensor (zender) heeft het formaat van een enkel stopcontact, de ontvanger is een blokje in het stopcontact. De zender gebruikt één penlight batterij.
paulus811