Hoe krijg ik snelste internet op een mobiele telefoon?

Ik vraag mij af met welk merk cq type toestel ik snelste internet kan bereiken. Ik erger mij echt mateloos aan traag of vastlopend internet ik dacht zelf aan de Samsung S4 of S5 ik vind Iphone te klein voor internet. 4G 3G wat moet of kan ik gebruiken op dit moment? Ik heb op dit moment een abonnement van T mobile. (omg Enschede)

Toegevoegd na 44 seconden:
Misschien ook andere dingen waar ik op moet letten bij aanfschaf van nieuw toestel? Mijn voorkeur gaat wel uit naar een smartphone.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

De meeste high end telefoons hebben wel snel internet en ondersteunen daarom ook 4G. Telefoons o.a S5, LG G2, Xperia Z2 of Nexus 5 deze telefoons hebben fijne snelheden met 4G alleen durf ik niet te eggen of enschede ook 4G heeft van T-mobile.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
volgens mij hier nog niet maar zit er wel aan te komen. 4G schijnt erg snel te zijn en je zou ook over de grens kunnen internettten wel handig voor mij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet tot hoever je over de grens verbinding houd met T mobile Nederland. Je moet altijd goed opletten als je de grens over gaat want dan betaal je je blauw tenzij je een aparte bundel voor het buitenland afsluit. Ik heb een snelle check gedaan om te kijken of je in Enschede 4G is en dat is er inderdaad, jammer genoeg nog niet.. http://www.t-mobile.nl/4G