hoe sluit ik de kabelboom van een trekhaak aan op mijn Peugeot 206?

Hey allemaal,

Ik ga morgen een trekhaak voor mijn Peugeot 206 ophalen.
Het is een volledig originele kabelboom, dus gewoon met stekkertjes.
Waar moet ik die stekkertjes aansluiting in de auto?

Bedankt alvast voor de reactie's.

Grz

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

In de buurt van jouw achterlichten, in de kabelboom, zul je de connectoren zien zitten. Voor de securigheid wel even met een spanningszoekertje kijken of dit wel de goede zijn. Deze connectoren passen op maar 1 manier in elkaar dus als het de juiste connectoren zijn en een originele trekhaakbekabeling zal alles goed werken. Waarschijnlijk zul je aan beide kanten bij de achterlichten iets moeten aansluiten ivm richtingaanwijzers en achteruitrijlicht/ mistachterlicht. ik denk dat je de lampunits even moet demonteren om de connectoren te bereiken want die zullen wel weggewerkt zijn