Hoe kan ik een video van 30 minuten in een email sturen?

Vanaf mijn mobiel

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bamibal
8 jaar geleden
De lengte van de video is niet van belang, maar wel de grootte van het bestand.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je vraag is limiterend door de suggestie van e-mail... waarom? Waarom niet dit: Ik heb een video op mijn telefoon merk X model Y (draaiende op OS zus en zo -Android, iOS).
Ik wil dat deze aankomt bij iemand anders (of mijzelf) met apparaat zus en zo, hoe doe ik dat het best.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
MrTomaat: via email, omdat ik een presentatie heb gefilmd en ik die presentatie nu in een email aan een aantal mensen moet sturen.
paulus811
8 jaar geleden
Opslaan in Dropbox en een link naar het bestand opnemen in de mail?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@kofi Dat is raar. Je wil toch dat die video bij die mensen aankomt. Waarom is de methode waarop een vaststaand gegeven?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@kofi
Er zijn beter manieren dan e-mail. Er is zelfs een grote kans dat e-mail zo onhandig is (opknippen in meerdere bestanden, de ontvangende partij zal de bestanden weer samen moeten voegen etc.) dat het resultaat is dat de ontvangende partij een kleinere kans heeft dat de video ooit gezien wordt dan een andere methode. Dus nogmaals waarom e-mail? Waarom niet een systeem waarbij je de video op een cloudservice zet en dat de andere partij de video kan downloaden of zelfs direct kan bekijken?

Antwoorden (2)

Dat zou je bijvoorbeeld via Hightail kunnen proberen:
https://nl.hightail.com/up?phi_action=app/orchestrateUpload

Ik heb daar goede ervaringen mee (is het oude "You send it").
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Via Wetransfer. Je zet daar je video neer en Wetransfer mailt de adressanten dat het bestand klaarstaat. Je kunt ook een begeleidende tekst in de te versturen mails zetten.