Wie weet of er een accu bestaat zoals op de foto ?

Ik heb een smartlink die je met de afgebeelde lader moet opladen,ik zoek eigenlijk een accu die ik kan meedragen met meer capaciteit zodat de smartlink langer kan meegaan eer hij weer opnieuw moet worden opgeladen,wie heeft hier verstand van ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

je moet kijken naar de uitput van de lader dat is 5V en 1A. dus alles wat als uitput 5V uitstuurt en minimaal 1A kan leveren is goed . een telefoon oplader (zoon duracel accu) leverd dit. verder kun je gewoon zoeken naar een accu die 5V uitstuurt en min 1A is dus goed en dan hoef je alleen te kijken naar de amperuur voor de duur van de accu
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat laatste klopt niet, dan krijg je een te gunstig getal. (bijna?) al die powerbanks of hoe ze ook maar heten, hebben een Li-ion accu, die tussen +/- 3,7 en 4,2 volt geeft. De output is 5 volt, dus de spanning wordt verhoogd in zo'n ding. Een ampère-uur output kost meer dan een ampère-uur batterij-capaciteit, alleen al vanwege de wet op behoud van energie. Plus dat de omzetting energie kost. Verder gaat er energie verloren bij het laden van het mobiele apparaat, en komt uit een batterij nooit 100% van wat je erin stopt. Tenslotte moet je ook rekening houden met veroudering: een powerbank van 12.000 mAh nieuw, heeft na een paar jaar duidelijk minder capaciteit.

Vanwege al deze dingen samen moet je dus een mobiele lader van ruim boven de mAh van je mobiele apparaat kiezen. Maar 12.000 is een hoop. Die dingen zijn al voor 50 euro te koop.