mijn mobiel doet de laatste tijd erg raar hij reageert niet als ik op mijn touchscreen tik moet ik hem opsturen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Da's een goed plan! Je hebt er niet zoveel aan zonder touchscreen denk ik zo....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voordat U het toestel opstuurt check het volgende / doe het volgende (indien dit nog wel lukt )

1- Check of het toestel niet per ongeluk op vergrendelen ,staat
2- Check of het toestel niet per ongeluk op de vliegmodus staat
3- Mocht het invoeren van de pincode nog wel lukken,opnieuw opstarten.

4- NIKS geholpen,ja dan lijkt mij terug gaan naar Uw lokale leverancier en/of opsturen de beste oplossing.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook weleens met mijn lg maar na een paar dagen doet hij het weer dus ik zou een paar dagen wachten en als hij het dan nog niet doet opsturen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet hem eerst een helemaal uit, dat lost ook veel problemen op.