Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er nog landen in Europa die films op videoband zetten ipv dvd?

En zo ja welke landen zijn dat? Om n voorbeeld te noemen ik heb in Nl the devil wears prada gekocht op dvd. Welk europees land zet die nog op videoband?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
905

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Volgens mij zijn er geen producenten meer, die nieuwe films op videoband zetten. Kan ook geen reden bedenken, waarom ze dit zouden willen doen.

DVD heeft alleen maar voordelen; betere geluids en beeldkwaliteit, kosten van een lege dvd zijn lager dan een lege videoband en ook de dvd spelers kosten helemaal niks meer. Er zou gewoon geen markt meer zijn voor videobanden en waar geen vraag is, stopt ook vanzelf het aanbod.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
roemenie waarschijlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk geen 1 land meer want dvd gaat er ook uit en dat word bleu ray in het begin dat de dvd uit kwam was het nog wel is mogelijk om of video of dvd te huren of kopen maar ook dat zie ik nergens meer dus ik denk dat we verplicht zijn om dvd te kopen.. of je moet een video dvd recorder hebben dan kan je bv een dvd naar video over kopieren of ander som!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding