Zijn er nog landen in Europa die films op videoband zetten ipv dvd?

En zo ja welke landen zijn dat? Om n voorbeeld te noemen ik heb in Nl the devil wears prada gekocht op dvd. Welk europees land zet die nog op videoband?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Volgens mij zijn er geen producenten meer, die nieuwe films op videoband zetten. Kan ook geen reden bedenken, waarom ze dit zouden willen doen.

DVD heeft alleen maar voordelen; betere geluids en beeldkwaliteit, kosten van een lege dvd zijn lager dan een lege videoband en ook de dvd spelers kosten helemaal niks meer. Er zou gewoon geen markt meer zijn voor videobanden en waar geen vraag is, stopt ook vanzelf het aanbod.
14 jaar geleden
roemenie waarschijlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk geen 1 land meer want dvd gaat er ook uit en dat word bleu ray in het begin dat de dvd uit kwam was het nog wel is mogelijk om of video of dvd te huren of kopen maar ook dat zie ik nergens meer dus ik denk dat we verplicht zijn om dvd te kopen.. of je moet een video dvd recorder hebben dan kan je bv een dvd naar video over kopieren of ander som!