Als ik een nieuwe gsm heb, en daar Tinder weer op installeer, krijg ik dan wel weer mijn matches te zien die ik nu heb? Of ben ik die dan kwijt?

Nu heb ik op Tinder een aantal matches, dus het zou wel fijn zijn als die ook zichtbaar zijn als ik Tinder nogmaals installeer :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7K

Het beste antwoord

Moeilijk te zeggen.. Ik vermoed sterk dat deze zaken onder het account hangen dus in "the cloud". Dat wil zeggen dat na het inloggen ergens anders je gesprekken weer open springen.

Oplossing voor het uitproberen:
Oude mobiel nog niet leeg gooien, slechts simkaart over zetten. Installeren en kijken wat er gebeurt. Mochten ze toch weg zijn dan kun je nog op je oude mobiel.