probeer eens een harde reset aan/ uit knopje en knopje voor kant enkele seconden inhouden succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet je iPhone met iTunes verbinden en 'herstellen' selecteren.
Na deze stap als 'nieuwe telefoon' instellen om te checken of je iPhone nu wel normaal
wil opstarten, indien succesvol dan je laatste gemaakte backup terugzetten op je iPhone, en dan je vingers kruisen dat hij nu door de boot heen komt....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ha j4ck1nth3b0x,
Bedankt dat U mij dit heeft aangeraden. Helaas zit ik met het volgende: Als ik mijn iPhone via iTunes wil herstellen dan krijg ik de melding: 'Zoek mijn iPhone' moet zijn uitgeschakeld voordat 'iPhone van ....' kan worden hersteld.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan rest de enige manier en dat is om de iPhone in DFU mode te zetten door vanuit uitgeschakelde positie de power & home button tegelijk in te drukken, zodra het apple logo verschijnt tot 3 tellen en dan alleen nog de home button 8 seconden ingedrukt houden, daarna de telefoon nogmaals aan iTunes te hangen om te herstellen...