waar vind ik een omvormer van 220VAC naar 5VDC met 200 watt max?

ik wil een oplaadblok van 40 telefoons maken,
pak in dit geval Iphones,
40 iphone usb kabels, het uiteinde knip ik af en ik verbind de + en de - met een printplaatje (data + en - is niet nodig denkik) dat doe ik 40 keer,
het printplaatje verbind ik met een transformator van 220VAC naar 5VDC, is dit mogelijk?

of is hiervoor een andere manier? zo ja, dan hoor ik het graag, ik heb al heel veel gezocht maar tevergeefs.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb er een gevonden! http://www.ebay.com/itm/Switch-Power-Supply-100-240V-AC-to-5V-DC-40A-200Watt-/110733001224?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19c8338208

Antwoorden (1)

Een heel goedkope oplossing is een ATX voeding uit een oude computer hiervoor gebruiken.
Je neemt de 5V aansluitingen en verbind die met je pluggen.
De interne stabilisatie werkt op de 5V uitgang, dus dat zit snor.
Succes!!