kun je de UPC mediabox en de nieuwe modem aansluiten voordat het abonnement begint?

Ik heb thuis een UPC mediabox en een modem van kpn, nu zijn wij overgestapt naar volledig UPC met horizon.
Nu werd er door de UPC klantenservice aanbevolen om een paar dagen van te voren alle kastjes al aan te sluiten voor als het niet in één keer goed zou gaan, maar nu vraag ik mij af of ik als alle nieuwe kastjes worden aangesloten ik nog wel gewoon tv kan kijken, internet heb, enz.

Het nieuwe abonnement gaat vanaf 1 februari in.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan alles aansluiten, dat kan geen kwaad. KPN is via adsl en UPC via kabel, daar wanneer je abbo ingaat per 1 feb kan je dan ook tv/internetten.