1 kant van mijn philips hoofdtelefoon SBCHP400/00 werkt niet. wat kan ik er aan doen zodat ik weer geluid heb aan beide kanten van m'n hoofdtelefoon?

1 kant van mijn philips hoofdtelefoon SBCHP400/00 werkt niet. wat kan ik er aan doen zodat ik weer geluid heb aan beide kanten van de hoofdtelefoon? ik zou dit willen weten omdat ik wat voller geluid wil als ik muziek luister met mijn philips SBCHP400/00

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je bij de "Zoek" functie gaat kijken zul je zien dat deze vraag al meerdere keren is gesteld.
Misschien dat je jou probleem kunt oplossen aan de hand van het antwoord op onderstaande link: