Kan het kwaad voor de reikwijdte van een wifi signaal als je de router vlak naast een paalspeaker zet?

Ik noem het maar een paalspeaker. Gewoon id huiskamer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mijn router zit ook bijna tegen de speaker aan, het is weliswaar geen zuil speaker, maar het principe is het zelfde.
Merk daar in de meters verder gelegen kamer waar de P.C. staat niets van, dus ik denk niet dat het kwaad kan.