waar of op welke site kan je super goedkope lcd tv kopen ?

nou mijn oude tv is gesloopt en ik wil een nieuwe kopen waar of op welke site kan je dat het beste doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik weet natuurlijk niet of jij € 265,-- voor een lcd-tv goedkoop of duur vindt,
maar je zou eens hier kunnen kijken.

Toegevoegd na 1 dag:
Dit betreft een 32" tv.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op kieskeurig.nl of een andere prijzenvergelijkingssite, deze geven een overzicht van bijna elk model en de prijs van elk winkel

http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/akai/ald1918ht/prijzen/bezorgen/1046536/#prijzen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afhankelijk van wat je wil zou je eens kunnen kijken op de site van de voordeelmuis.
Hier staan aanbiedingen van winkels misschien wel bij jou in de buurt.
Maar raadpleeg inderdaad de hier al beschreven kieskeurigsite.
En dan kun je altijd nog checken of de door jou uit gekozen tv op deze site staat.
En misschien kun je hem vandaag nog gaan halen succes ermee.

Toegevoegd na 1 minuut:
o.ja er is ook nog een site die heet beste produkt daar kun je ook nog info lezen.