hoe maak je een upgrade van een samsung galaxy s3 ongedaan?

Mijn samsung galaxy s3 heeft zich ge upgrade , waardoor alle icoontjes anders zijn, samsung apps veranderd zijn, pauze scherm anders is. Bijna alles eigenlijk. Ik vind het echt erg irritant en ook best wel lelijk.
Nu is mijn vraag dus:
kan ik die upgrade ook weer terug draaien? (Dus dat het weer als voorheen is) En hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Via je telefoon zelf niet! Dit is de nieuwe android versie dus niet alleen het uiterlijk is veranderd maar ook bepaalde systemen zijn verbeterd en je kan wel meer hiermee. Er zijn mogelijkheden om het terug te zetten alleen is dat wel een heel gedoe. Software downloaden zal ik niet doen, garantie kun je hiermee ook kwijt zijn. Je wend er wel aan alle nieuwe samsungs zijn nu ook zo.