Kan ik een combi-magnetron met oven op mijn koelkast zetten? (zie uitleg)

Ik heb een grote koelkast met vriesvak bovenin. Daar bovenop staat nu een magnetron. Ik wil echter graag een combi-magnetron met oven kopen. De enige plek die ik daarvoor heb is waar nu de magnetron staat. Dit lijkt me echter niet goed voor de vriezer, een oven wordt warm.
Kan ik een combipmagnetron hier plaatsen en wie heeft tips voor isolatie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (1)

Dat kan prima! Ik heb dat ook. Ik heb er wel een dik stuk karton tussenin liggen. Ook om de bovenkant van de koelkast tegen morsen te beschermen. Gaat al jaren prima!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wij hebben 'm ook op de koelvries combinatie staan, geen enkel probleem.