Moet je de Portable Dvd Speler opladen of iets anders...?

PORTABLE DVD SPELERS

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio
3.1K

Antwoorden (5)

Ligt eraan of er een accu in zit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, je moet de accu opladen. Er zit ook een adapter bij voor in het stopcontact. Ik heb zelf een adapter gekocht voor in de auto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meestal niet, deze worden door netstroom van sroom voorzien of door een 12v aansluiting in de auto
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de mijne kan alleen 220 V of 12 V

daar is opladen dus niet bij mogelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Normaal gesproken moet je je portable DVD-speler gewoon aalsuiten op je portable energiebron. Dat kan een auto-accu zijn, (of een losse accu) batterijen of inderdaad al dan niet ingebouwde oplaadbare batterijen. En veel portable DVD-spelers hebben ook een aansluiting voor het lichtnet, bijvoorbeeld op camping of hotelkamer. In de handleiding van je DVD-speler staat beslist uitgelegd welke energriebron(nen) het apparaat gebruikt.