Geen enkele.
Ebook bestanden zijn er in verschillende formaten.
E-pub, pdf en zelfs plain tekst.
Geen van deze bestanden kunnen worden aangeroepen door het menu van een dergelijke speler.
Daar deze alleen is gemaakt om het menu structuur van een cd/dvd uit te kunnen lezen.
Er zijn enkele bij die ook jpg en pdf bestanden kunnen laten zien.
Maar het verre van wenselijk om op zo'n manier tekst te lezen.

Beter is als je dit wilt, om een e-reader aan te schaffen.
Ze kosten haast niets ( zeker in vergelijk met tablets of portable dvd spelers ) en bespaart je veel geouwehoer en hoofdpijn.
Het is immers niet prettig om langere tijd van een dergelijk scherm te lezen.