hoe kan ik een microfoon via pc versterken?

ik heb nu microfoon die ik nu aansluit op mn pc. maar het probleem is ik kan zegmaar alleen opnemen. maar hoe kun je er voorzorgen dat je het gewoon je geluis versterkt word? zegmaar dat jij meteen harder je stem hoort? wat je normaal hoort als je optreedt....??

Toegevoegd na 7 minuten:
moet ik iets kopen waardoor het wel kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
4.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pas op voor rond zingen. (Geluid uit je speakers wordt weer door de microfoon opgepikt.)

Antwoorden (3)

Als je links met je rechtermuisklik op dat geluidsprekertje klikt, zie je afspeelapparaten staan. Dan ga je naar opnemen, klik je op jouw microfoon en dan ga je naar niveaus. Daar kan je je geluid aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet even Fix-it van Microsoft downloaden en gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie afbeelding