Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom is de batterij van mijn Galaxy tab zo snel leeg?

er staan veel apps op, maar hoe kan ik zien welke nou al die stroom vreet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je kan ook alle open apps dicht doen ( dat bespaart ook veel batterij ) het heet taakbeheer en als er een app open staat dan staat dat daar. En kan je het makkelijk sluiten.
Ook je helderheid zorgt voor een lege accu.
Als je een beweegbare achtergrond hebt dan gaat je batterij ook snel leeg ( 30%)
En als laatst, als je veel spelletjes speel gaat je batterij ook leeg.
Ik hoop dat je genoeg informatie hebt gekregen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Instellingen> meer> batterij daar krijg je het overzicht en kan je zien wat het meeste stroom gebruikt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgensmij kan dit niet gewijzigd worden, wat misschien wel een optie is is een taskkiller dat is een programma wat openstaande apps afsluit wat jij zelf waarschijnlijk niet doet. Ga naar playstore download task killer, stel hem in op agressive en dat die om de 30min je openstaande apps "killt" succes
Je beeldscherm gebruikt het meeste stroom, dus deze zo donker mogelijk zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing