Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Video, MP-4 bestand, kan niet op iPod gezet worden?

Ik heb een video op mijn computer staan, die ik geconverteerd heb met de Youtube Converter. Nu is het een MP-4 bestand. Ik heb al video's die een MP-4 bestand zijn op mijn iPod gezet via iTunes. De video waar ik het over heb is ook een MP-4 bestand, toch kan ik het niet op iTunes zetten? Hoe komt dit en wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
599

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Apple is een bedrijf dat alles zelf in de hand wil houden. Vaak is dit een heel groot voordeel doordat de apparaten werken zoals ze bedoeld zijn. helaas zit er ook een nadeel aan. je kunt niet zomaar alles op je ios device zetten. itunes ondersteunt maar een aantal bestandtypes en daar valt geen mp4 onder. soms zet itunes zelf een bestand al om naar het juiste formaat.

als dat niet zo is moet je itunes een handje helpen. ikzelf doe dat met freedvd. dit is een converter programma voor zo'n beetje alles. ook vervangt deze je youtube converter.

het is gratis te downloaden en eenvoudig in gebruik.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MP4 is niet één bestandsformaat, maar een hele verzameling van formaten.
Als je een Mac hebt, en iTunes wil niet converteren, dan kan je zoeken naar gratis conversie programma's. Handbrake, http://handbrake.fr is een goede.
Als je een Windows computer hebt, zou ik eerst QuickTime voor Windows, te downloaden bij Apple en gratis, op je computer zetten. De QuickTime software bevat vaak de benodigde codecs, stukjes software voor het converteren van multimedia bestand, voor MP4 bestanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding