ik neem aan dat je het hier echt over de oordopjes hebt en niet over de koptelefoon. sowieso zijn de fake belachelijk goedkoop zo heb ik er eens 3 voor 20 euro aangeboden gekregen..... als je de mogelijkheid hebt om ze in het echt te bekijken/vergelijken zul je merken dat de fake heel erg goedkoop plastic zijn de kabel is ook niet fel rood maar een soort oranje teint maar dit is met woorden allemaal moeilijk uit te leggen. als ik jou was (als je natuurlijk geen 2ehands wil wat goedkoper is) zou ik ze gewoon bij een betrouwbare (web)winkel kopen bijvoorbeeld pixmania.nl mediamarkt dixons amac
en dit filmpje bekijken waar ze de echte en de fake vergelijken http://www.youtube.com/watch?v=zoE4sbJMMFU
mvg.