Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft er iemand ervaring met TV/Internet/Vaste telefonie van Online.nl?

Dit is een dochteronderneming van T-Mobile en heeft een geweldige aanbieding; TV (+ soort digitenne ontvanger gratis) + Internet (20MB en draadloos modem gratis) + Telefoon (gratis naar alle vaste nummers/altijd). VOOR 37,50 (eerste 3 mnd gratis) Hier kan Ziggo/KPN/Tele2 niet tegenop volgens mij. Maar jah, werkt het ook zoals het zou moeten of wordt het net zo dramatisch als Tele2 was in het begin?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
616

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik had toevallig van de week een collega die klaagde over Online.nl, omdat de helft van de tijd òf de telefoon niet werkte, òf ze had geen internetverbinding. Misschien is het handig als je de reviews bekijkt, simpelweg reviews online.nl intikken, en aan de hand daarvan besluiten of je wel of niet met deze lui in zee wilt gaan, want goedkoop zijn ze inderdaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, ik heb de reviews bekeken; ze zijn veelal negatief en erg gedateerd. Er stonden ook een aantal zeer positieve maar ik weet dat dit soort bedrijven altijd een aantal review-schrijvers hebben. Ik wacht nog even af wat de rest zegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gelijk heb je.
Ik heb het nu zo'n 5 maanden en geen problemen gehad, alles werkt zoals het zou moeten werken. Zelfs de overstap van mijn vorige aanbieder (ziggo) verliep vlekkeloos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding