Hoe kan ik met mijn samsung wave een foto maken, aangezien mijn knopje aan de zijkant vasthangt?

ik heb een samsung wave en die heeft een knopje aan de zijkant van de telefoon, nu hangt dit knopje vast en kan ik dus geen foto maken. Terwijl de camera nog wel sterk is. Hoe kan ik een foto maken zonder dat knopje? Ik kan nu dus geen foto's meer maken, en ik kan ook niks vinden ofzo. Help!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Daarvoor is nu dat knopje.
Heb je al geprobeerd om dat ding gangbaar te maken.
Iets wat zomaar vast zit, kan ook weer los.
Mischien even pielen met een sateprikker o.i.d.
Doe het wel met beleid, ondanks dat hij vast zit hoeft hij natuurlijk niet kapot.