Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om het tweede usb kabeltje van de hdd direct op het stopcontact aan te sluiten middels een adapter?

Ik heb een externe harde schijf met 2 usb kabels. Mijn harde schijf is vrij onstabiel dus lijkt het me handig ook de tweede usb uitgang te gebruiken voor extra stroom. Er zijn helaas geen poorten meer over op mijn Humax (digitale tv ontvanger). Is het mogelijk om die tweede usb kabel dan direct op het stopcontact aan te sluiten dmv een adapter

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
702
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt allemaal voor jullie reacties

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als je een goede usb adapter koopt kun je de 2e kabel gewoon via die adapter aansluiten op een stopkontakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kun je denk ik doen. Het lijkt me ook mogelijk om even een Usb-hub te proberen met een eigen voeding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dit is mogelijk. Dit kun je gewoon doen met een usb adapter voor op het lichtnet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lees eerst de handleiding van het product, en dan kun je het waarschijnlijk gewoon doen. Gebruik wel de juiste spanning! Anders gaat je HDD gegarandeerd kapot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding