kan je een simkaart bestellen met nummerbehoud?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
je hebt dus een simkaart waarom wil je er dan een bestellen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij is kapot
ronron1212
10 jaar geleden
Dan moet je bij je provider langs gaan.
ItisILeClerc
10 jaar geleden
ja, dat kan ondermeer bij tele2
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil er een van kpn bestellen naar welke site moet ik dan gaan
ronron1212
10 jaar geleden
de kpn site dus maar als je abonnement nog loopt kan je wel naar een nieuwe provider gaan en een nieuw abonnement met nummer behoud aanvragen maar dat gaat pas in als je oude verloopt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oja sorry ik ben vergeten te vertellen dat ik een prepaid kaart wil

Antwoorden (1)

Ja, de meeste providers bieden dat als service. Bij een overstap neem je dan gratis je eigen nummer mee. Tijdens de bestelling vraag je nummerbehoud aan. Je hebt wel het simkaartnummer nodig van je oude simkaart. Je nieuwe provider dient de aanvraag voor nummerbehoud in bij je huidige provider en informeert je over de exacte overstapdatum. Kijk eerst eens op een vergelijkingssite. Als je een voordelige provider hebt gevonden kijk je bij het invullen op de mogelijkheden voor nummerbehoud van die provider.