Waar kan ik een adapter voor een Yamaha psr-s500 kopen?

Mijn adapter is gebroken dus kan nu niet meer spelen. Graag zou ik zsm een nieuwe adapter vinden voor mijn psr-s500 keyboard. Echter heb ik geen idee waar en hoe?

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik kom op ebay en andere buitenlandse sites uit. Dat zou dan weken duren voor het er is, geen snellere mogelijkheid? Een nederlandse site of winkel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een aantal jaar geleden heb ik hetzelfde Keyboard in Barneveld bij Kees van Willigen gekocht. Misschien verkoopt hij de adapter daar nog. Dit is zijn site:
http://www.keesvanwilligen.nl/nieuwesite/

Op de site staat het over ik weet niet, je zou even contact op moeten nemen..