Waarom herkent mijn DVD speler geen normale DVD + RW schijf?

Film branden, schijf in de DVD speler en nu wordt die niet herkend, was dat nou?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Als het goed is staat er op je dvd speler welke dvd's hij accepteert dus ik vermoed dat je dvd de rw niet accepteert.

Toegevoegd na 25 seconden:
Het kan ook zijn dat je dvd-rw moet hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad met mijn cd speler dus misschien lost dit je probleem op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Staat de film er wel op? Wat ook zou kunnen is dat hij op 8 X zoveel Gb niet pakt en op 16 X zoveel Gb wel. Dit heb ik hier ook aan de hand gehad,op 8 X pakte hij niet en op 16 wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is logisch want de dvd is op je p.c. opgenomen. Wat staat er op je dvd, 8X of 16 X?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer het eens met een dvd rw waar 16 X op staat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit heeft met opnamesnelheid te maken. Ik heb dan ook geen idee of de 8 x of 16 x wel bij jou pakt,hier was dit wel het geval.
Waarschijnlijk is het merk/type schijfje nieuwer dan je brander. Kwestie van even de nieuwste firmware van de brander ophalen bij de fabrikant en hij zal het hoogstwaarschijnlijk weer doen.