Wat betekend de fout p2 op mobiele airco?

Gaat om type dmv 35a. Heb geen handleiding meer en kan ook niks vinden op internet

10 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welk merk is het?
mikeybaco
10 jaar geleden
Dmv 35a iets van dario marken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je ziet ze wel te koop staan op MP,misschien kun je tegen een kleine vergoeding een kopy van de handleiding krijgen als je het vraagt.

Antwoorden (1)

P2 staat bij een airco vaak voor vol reservoir, het kan wezen dat je de plug uit de achterkant moet halen en het water moet afvoeren.