is er een mixpaneeltje met 2 microfoon ingangen die ik op de pc kan aansluiten?

Ik heb een youtube kanaal. Daar speel ik games en geef ik commentaar. Soms doen we met zn 2en het commentaar bij dezelfde persoon. Eerst gebruikten we dan de webcam als microfoon maar we willen het iets beter. Daarom hebben we beiden een headset. Nu heeft het opneemprogramma (fraps) geen support voor meerdere microfoons. Is er een mixpaneeltje wat ik hiervoor kan gebruiken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja die zijn er.
Kies maar uit:
http://www.bax-shop.nl/0-tot12-kanaals-mixer/bekijk-alle-producten.html?orderby=price&DescOrderBy=&prijsklasse=&limit=30&limit2=30

Het beste antwoord

Wat je zoekt is een USB mengpaneeltje, kijk eens op bax-shop.nl of www.thomann.de/nl, er zijn veel varianten in nog meer merken en prijsklasses, het is afhankelijk wat je wil uitgeven... Ik weet niet of ze allemaal een programma voor op de pc hebben, maar ik verwacht het wel. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus dit apparaatje zou werken voor 2 microfoons?
http://www.bax-shop.nl/0-tot-12-kanaals-mixer/behringer-xenyx-302usb-pa-en-studio-mixer/product-details.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nadeel van USB zal weer zijn dat je in veel opname programma's 1 device (In dit geval de mixer) kan selecteren. Als je alleen de microfoons aan geluid hoeft op te nemen gaat het lukken.
Overigens heeft deze mixer 1 mic en verder een line ingang. (Dus geen twee microfoon ingangen.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit apparaat werkt dus wel? Als ik headphones utgang gebruik voor aansluiting op pc?
http://www.bax-shop.nl/0-tot-12-kanaals-mixer/behringer-xenyx-802-pa-en-studio-mixer/product-details.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruik dan de Main out van de mixer naar de line in aansluiting op de pc.
En ja daar kunnen twee microfoons op. Let wel dit zijn XLR aansluitingen voor microfoon. Dus de 3,5mm jack aansluiting van de headset gaat daar niet zo in passen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar dit werkt waarschijnlijk wel met een koppelstukje?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, zoiets : http://www.new-line.nl/nl/verloopjes-audio/rode-vxlr_35172.htm
(3,5mm mono female naar XLR male)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan weet ik genoeg! bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Ik ben uiteindelijk toch voor iets anders gegaan, maar wat ook goed zou moeten werken.

Andere antwoorden (1)

Het is vast bij een elektronica winkel te koop. En anders: maak het zelf! Jongens zijn toch zo goed in elektronica maken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jongens zijn nog beter in elektronica kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
aan zo'n antwoord heb ik niks...