ik heb laatst zelf een stereo box gemaakt maat een box is uitgevallen wat kan het probleem zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Opgeblazen of slecht gemaakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel wat kan ik er tegen doen?
Ik denk dat het iets is met het slagwerk of gedraging
Als je hem zelf gemaakt hebt, zou je zelf het beste moeten kunnen aangeven wat er mis is / kan zijn... En wat bedoel je precies met een stereo box? Een slagwerk zit in een klok, en een gedraging is meer iets voor een mens of dier.