Is er een vervanging voor lamp osramDulux S/E FPL 11 EX W?

Mijn koelkastlampje is kapot en voor een vervangend lampje moet 36 euro kosten!! Word ik bedonderd of word ik bedonderd? Een gewone Osram Dulux 4 pins lampje kost minder dan 2 euro. Past ditlampje of weet iemand een alternatief voor de FPL 11 EX W?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Als jouw lampje gewoon 4 pinnen heeft is het alternatief gewoon een Philips PL-S 11W/8##/4P of Osram Dulux S/E 11W/8##.