Hoe heet een teller die je bij de Apotheek ziet, voor wanneer je aan de beurt bent??? met rode nummers.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (4)

Amadea
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Dat is de rol met bonnetjes, niet de teller met de nummers.
Amadea
13 jaar geleden
Nou, bamibal, dan moet jij maar een bericht sturen naar de beheerders van grafilabel.nl dat onjuiste informatie op hun site hebben staan. De rol met bonnetjes heet volgordenummerrol, en die stop je in een dispenser.
bamibal
13 jaar geleden
Dat snap ik, maar de vraag ging over het bord met de rode nummers, en dat is geen dispenser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een volgnummer dispenser. Leverbaar in meerdere kleuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgnummerdisplay.
De dispenser is het ding waar je het nummertje trekt.