als ik mijn bb aanzet zegt het al automatish 'mediakaart kan niet gelezen worden door fatale fouten' kan iemand me er mee helpen ???

als ik mijn bb aanzet zegt het al automatisch 'mediakaart kan niet gelezen worden door fatale fouten' kan iemand me er mee helpen ???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Haal je mediakaart uit je telefoon. Als het goed is, is dit een mini SD kaart. Stop 'm in een adapter, de adapter in een cardreader, en koppel je cardreader met je PC.

Kijk of 't kaartje alsnog problemen geeft, misschien moet je 'm formatteren. Dan ligt het dus aan je geheugenkaart, en niet aan je telefoon.

Als 'ie het wel doet op je PC, of iemand anders' telefoon, ligt het aan jouw telefoon en zul je ernaar moeten laten kijken bij een telefoonzaak, of evt. opsturen naar Teleplan, Zoetermeer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook soms hetzelfde probleem. Wat (tijdelijk) helpt is om het SD-kaartje te formateren en een backup terug te zetten.
Heb nog niet een nieuw kaartje geprobeerd. Is nu zo een 5 keer voorgekomen in een jaar tijd.

Raadzaam om elke maand een backup te maken!

Toegevoegd na 1 minuut:
Het komt vooral voor wanneer de telefoon met de computer wordt verbroken. Maar het is zeldzaam bij mij.