Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik mijn Braun 9595 scheerapparaat schoon?

Bij dit scheerapparaat hoort een schoonmaakapparaatje. Deze heb ik niet dus ik ben nu benieuwd of ik hem ook op een andere manier schoon kan maken.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb een borsteltje erbij maar waar ik ook borstel, de streepjes van hygiëne gaan niet omhoog

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
916
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook geen klein borsteltje beschikbaar?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik was ook op zoek naar een schoonmaakstation voor mn Philips 9000. Check deze website, hier hebben ze veel onderdelen www.scheerapparaatkiezen.nl/onderdelen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Goed, we zijn inmiddels knap uitgeborsteld (kwastje zal nu wel bijna versleten zijn). Er bestaan diverse soorten reinigingsvloeistoffen, waar je de scheerkop in kunt onderdompelen, even laten draaien en nogmaals even spoelen. Ook bestaan er spuitbussen waarmee je de scheerkop kunt reinigen. Na nat reinigen het apparaat wel goed laten drogen voor het opnieuw te gebruiken.

http://www.vergelijk.nl/scheerapparaat_accessoires/braun_reinigingsvloeistof_clean_renew_ccr3/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

met een oude tandenborstel of morgen een klein nieuw kwastje kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een borsteltje erbij maar waar ik ook borstel, de streepjes van hygiëne gaan niet omhoog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je geen gebruiksaanwijzing erbij dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee :\
Ik heb niet die braun maar wel een andere en ik ga periodiek gewoon even zitten met het borsteltje erbij.
Dan 'zie' ik dat het weer schoon is.

Dan hebben die 'streepje' gewoon geen waarde meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding