Hoe maak ik mijn Braun 9595 scheerapparaat schoon?

Bij dit scheerapparaat hoort een schoonmaakapparaatje. Deze heb ik niet dus ik ben nu benieuwd of ik hem ook op een andere manier schoon kan maken.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb een borsteltje erbij maar waar ik ook borstel, de streepjes van hygiëne gaan niet omhoog

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook geen klein borsteltje beschikbaar?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik was ook op zoek naar een schoonmaakstation voor mn Philips 9000. Check deze website, hier hebben ze veel onderdelen www.scheerapparaatkiezen.nl/onderdelen

Het beste antwoord

Goed, we zijn inmiddels knap uitgeborsteld (kwastje zal nu wel bijna versleten zijn). Er bestaan diverse soorten reinigingsvloeistoffen, waar je de scheerkop in kunt onderdompelen, even laten draaien en nogmaals even spoelen. Ook bestaan er spuitbussen waarmee je de scheerkop kunt reinigen. Na nat reinigen het apparaat wel goed laten drogen voor het opnieuw te gebruiken.

http://www.vergelijk.nl/scheerapparaat_accessoires/braun_reinigingsvloeistof_clean_renew_ccr3/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

met een oude tandenborstel of morgen een klein nieuw kwastje kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een borsteltje erbij maar waar ik ook borstel, de streepjes van hygiëne gaan niet omhoog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je geen gebruiksaanwijzing erbij dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee :\
Ik heb niet die braun maar wel een andere en ik ga periodiek gewoon even zitten met het borsteltje erbij.
Dan 'zie' ik dat het weer schoon is.

Dan hebben die 'streepje' gewoon geen waarde meer.