hoe update ik mijn ipod 4g naar ios 6?

Aangeboden hulp op eerder gestelde vraag hoe update ik mijn ipod touch 4g naar ios 5 mocht niet baten. ipod maakt wel verbinding met pc, maar geeft alleen aan dat ik de foto's kan importeren en de mappen kan openen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Sluit je iPod aan, en open iTunes. Klik vervolgens in de linker navigatiebalk op je iPod. Je komt op een scherm, waar je oa je softwareupdates kan uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het had nog wat meer voeten in de aarde, maar je hebt me op weg geholpen. Dank je wel.