hier zijn een aantal punten:
-let vooral op de levensduur van de batterij
-als je er een koopt start dan een wat zwaardere applicatie op om de kijken of hij dit goed op kan starten en runnen (denk hierbij aan een spel als Asphalt 7, of iets anders met zwaardere animaties.)
-Vraag de eigenaar hoelang hij/zij hem al heeft. als dit meer dan 2 jaar is zou ik het niet doen, maar het is natuurlijk lastig om verkopers te vinden die hem korter dan twee jaar hebben.
-trap natuurlijk niet in advertenties met een hele lage prijs
-vraag aan de eigenaar wat de reden is waarom hij/zij de iPod verkoopt.

Ik hoop dat dit je geholpen heeft, ik raad je wel aan om de iPod 4e generatie en niet minder te kopen omdat op vorige versies toch een lagere versie van IOS opstaan waar nog weinig apps voor te downloaden zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of alles nog werkt en of het goed werkt. Het is ook leuk als er nog garantie bij zit, en let goed op gebruikerssporen, en wat er allemaal bij de ipod zit. En natuurlijk ook hoe lang degene de ipod heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Let inderdaad goed op de batterij en processor. Verder moet je ook goed letten op diepe krassen in het scherm en belangrijker kleine scheurtjes aan de randen van het scherm. Let ook op of de knopjes aan de zijkant en bovenkant makkelijk in te drukken zijn en of ze goed werken. Zelf heb ik af en toe wat problemen met de home-button van mijn iPod Touch, dus let ook op of die het goed doet.