Waar is een oplaadbaar stopcontact te koop voor bijv. buitenhuis muziek luister met boxen + bass ?

Ik ben al een een beetje aan het surfen geweest op internet maar twijfel of het wel hetgene is wat ik zoek, ik zoek een stopconact / voeding maar dan zeg maar oplaadbaar dat je het mee kan nemen, niet om een smartphone op te laden maar voor bijv. gewoon speakers of boxen of andere grotere materialen, ik zou erg blij zijn als ik een goeie link ofzo krijg van zoiets namelijk een feestje binnenkort en zou leuk zijn als de muziek wat meer buiten is en ook voor andere keren,, alvast bedankt gr andy

10 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou een haspel met een flink lange kabel kopen en die in huis aansluiten. Anders moet je met accu's werken. En dan heb je dus een acculader, accu's (+reserve accu's) en een omvormer nodig om weer 220V te maken. En met een beetje vermogen die je stereo nodig heeft zijn die accu's zo leeg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
een 12 volt versterker welke in auto's gebruikt worden kan met een volle accu wel een paar uur je speakers van geluid voorzien. De bassen vreten het meeste stroom maar dit is maar een ampere of 8
als je hem niet helemaal open draait. Ik gebruik zo'n ding met de optocht bij carnaval en deze voldoet prima. en deze is aante sturen met een cd speler welke op batterijen werkt.

Antwoorden (1)

Waarom niet gewoon met een accu en een omvormer van 12 naar 230 volt ?
Een kwestie van die accu inkasten in een krat of kist met een aanstekerplug of meerdere zodat je die omvormer en andere opladers (12volt) kunt inprikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
andyka
10 jaar geleden
Ik zie op google alleen van die dingen met een autooplader zoek 1 voor op te laden in een stopcontact
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon een auto oplaader en daar een stopcontact op aan sluiten is wat technisch inzicht voor nodig en het kost wat maar volgens mij moet dat kunnen maar heb er geen ervaring in...
andyka
10 jaar geleden
http://www.kabelstore.nl/product/85278/trust-universele-autolader-met-stopcontact-230v.html ik zag deze en is het zo dat je die gewoon kan opladen en buiten de auto kan gebruiken? of moet ie perse in de auto zitten om stroom te krijgen ..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze omvormer moet je gewoon op een auto-accu aansluiten en maakt van 12 volt 230 volt wisselspanning (voor grotere gebruikers) en 5 volt gelijkspanning (voor het opladen en gebruiken van MP3 spelers en telefoons). Maar het is een omvormer die je op 12 volt uit de auto of boot moet aansluiten. LET OP : Dit apparaat kan je NIET zelf opladen.
andyka
10 jaar geleden
Ik begin het te snappen, dus ik moet een omvormer aan een accu koppelen ? hoe sluit je dit precies aan, en kan het ook op een andere accu inplaats van een auto, alvast bedankt gr andy