Hoe los ik het probleem op met een iphone die niet kan worden geïdentificeerd op iTunes?

Ik wil muziek zetten op mijn telefoon maar iTunes geeft de melding aan dat m'n iphone niet kan worden geïdentificeerd, en vraagt of ik hem opnieuw kan aansluiten. Nog steeds kan hij hem niet identificeren. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor itunes heb je een apple id nodig

Als je deze al hebt dan moet je onder je account gegevens het toestel registreren
het kan ook zijn dat als je deze van iemand gekocht hebt
dat deze dat toestel nog in zijn account gegevens heeft
vraag hem even het toestel te releasen.van zijn apple id ?
capthavoc
10 jaar geleden
Heb je het geupdate naar ios7? Dat heb ik ook gedaan en kreeg hetzelfde. Probeer eens je computer uit en weet aan te zetten. Op een gegeven moment deed die het het, want ik was al op zoek naar alternatieven voor iTunes, maar die werkte ook niet:p
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is iTunes wel up to date?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mij is het up to date