Waar kan ik de goedkoopste iPod touch 32 GB Wi-Fi + 4G vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

De IPod Touch 32 gb 4g is het goedkoopst op amazon.com Alleen dan komt die uit Amerika en betaal je invoerrechten. Je zou ook op marktplaats kunnen kijken, daar vind je ook vaak nieuwe ipod touch voor weinig geld. Bij btw vrije dagen bij mediamarkt kost de ipod ong: 230 euro. Ander is hij het goedkoopst op www.pixmania.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://tweakers.net/pricewatch/264200/apple-ipod-touch-v4-32gb-zwart.html Hier denk ik.