Mijn bluetooth oortjes werken niet meer met mijn computer. Wat nu?

Ik hebJBL E25T bluetooth oortjes gekocht samen met een hama 4.2 bluetooth dingetje voor mijn computer. Dat werkte goed ongeveer 4 keer. Maar opeens vielen de oortjes weg en toen ging ik naar het bluetooth menu (win 10) en klikte verwijder jbl oortjes. Ik probeerde daarna weer te connecten maar windows kan de oortjes niet meer vinden. Wat nu?

Toegevoegd na 35 minuten:
Ik heb een trouble shoot gedaan en ik heb error code 14 gekregen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Audio
1.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik heb twee oplossingen de eerste is bij de action kun je ze kopen van nog best wel goede kwaliteit maar als je dat niet wilt kun kun je je computer even opnieuw opstarten en als dat niet werkt zijn ze kapot en zal je ze het beste weg kunnen gooien maar er is nog een ding je kunt naar de mediamarkt of zon soort winkel gaan meestal kunnen ze dat soort dingen wel maken of het ligt aan de soort computer die jij gebruikt of aan de oortjes zelf nou ik hoop dat je er iets aan hebt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oplaadbare batterijtjes in de oortjes leeg?

Antwoorden (1)

Advies vragen bij de winkel waar je ze weg hebt. Neem wel de bon mee. Eventueel ruilen voor een nieuw paar oortjes van het zelfde merk. Vraag ook dat als het zelfde probleem zich weer voor doet je de oortjes terug kan brengen en een paar nieuwe oortjes kan kopen of geld terug kan krijgen. Je hebt immers recht op een deugdelijk product!