werken beats by dr. dre op sony xperia?

ik heb namelijk een Sony Xperia U.
en ik zie op veel site's dat ze alleen werken op Apple en HTC producten.
ik ben zeer geintreseert in de Beats By Dr. Dre Solo HD.

graag zo snel mogelijk antwoord.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zal best. Zit ook in de prijs categorie van Apple.
Maar eh, Er zijn ook zat ander hoofdtelefoon welke minsten een betere prijs kwaliteit verhouding hebben. (Maar niet die logo.)
Ik zeg, uitproberen en luisteren met je oren.

Antwoorden (2)

Als de koptelefon dezelfde aansluiting heeft als bij de sony xperia u, kan het.

Zelf heb ik ook beats bij dr dre. Die gebruik ik ook niet op apple en htc producten.

Toegevoegd na 44 seconden:
typfoutje koptelefoon moest koptelefoon zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Elke koptelefoon of oordopjes met een male 3,5mm mini jack werkt op een mobiel / media speler met een 3,5mm female mini jack. Als er een andere aansluiting is (2,5mm micro jack) dan kan dit met een 2,5 to 3,5 adapter worden aangesloten.

Het verschil dat er is bij koptelefoons en oordopjes, is de weerstand (16 Ohm - 32 Ohm). Hogere weerstand betekent een lager volume.