Ik wil een camera kopen die scherp is én dat er heel veel effecten op zitten. Weet iemand zo'n camera?

Ik wil dus een camera kopen die scherp is én dat er heel veel effecten op zitten, zoals Zwart Wit- Sepia - Pinch - Visoog - en dat soort dingen. En dan niet met 'bewerken' maar dat je kan instellen dat je de foto bijv. zwart wit wil hebben, en dan een foto kunnen maken. Iemand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
250,-

Antwoorden (4)

Canon power shot.
Alleen is ie niet scherp, je kunt hem gewoon vast houden zonder dat je je snijdt. Hij geeft wel scherp beeld, veel pixels en goede zoom!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De nieuwe iphone daar kunnen een heleboel theme's op en hij is 8mp : )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje raar als je zegt dat MP's niet alles zeggen en dan de volgende zin als argument aankaart dat die 12 MP heeft.
Wil je een goede camera, is de Nokia van hoogwaardige kwaliteit (van alle mobieltjes), met zijn Carl Zeis lens. Maar als ik de website van iphone mag geloven komen er hele mooie en kwalitatief goed foto's uit een iPhone4. http://www.apple.com/nl/iphone/built-in-apps/camera.html
De Sony Cybershot HX7V of vergelijkbare camera's kunnen veel. Helaas niet altijd Zwart/wit. Zelf gebruik ik hiervoor het kostenloze Computerprogramma Fotophiltre. Daar kun je op eenvoudige manier heel veel effecten krijgen zoal kleurenfoto's veranderen naar zwart-wit of sepia. Je kunt er teksten mee op de foto zetten of jouw initialen als handtekening. Je kunt ermee verscherpen, kleurenaanpassen etc. Veel plezier met fotograferen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb de panasonic DMC-FS16.
Deze camera is echt geweldig, maakt goeie filmpjes(ook als je beweegt blijven ze scherp) en foto's, sommige foto;s zijn wel wat bewogen of onscherp, maar je kunt een stand aan zetten waardoor de camera zelf stabiliseert ofzo iets. heel makkelijk. Je hebt ook heel veel standen, bijvoorbeeld sneeuw, zonlicht, nacht, kaarlicht, babyfoto's, dierenfoto's. Ook heb je dan ook nog veel meer standen om de foto een andere kleur te geven. Ik heb deze camera nu ongeveer een maand of 3 en ik weet nog geen eens wat er allemaal nog meer opzit, zo veel is er mee te doen.