Is het mogelijk gegevens te halen van micro-sd kaart die niet meer herkent wordt?

Ik heb een micro SD (HC) kaartje van 4 GB. Vanavond probeerde ik deze (toen hij in mijn telefoon zat) te koppelen met mijn pc en dat ging gewoon. Ik trok toen helaas de verkeerde usb-kabel eruit waardoor de verbinding verbroken werd. Toen ik hem opnieuw probeerde te koppelen herkende mijn PC de kaart niet meer. Kaartje uit telefoon gehaald, schoon gemaakt en er weer in, maar hij herkende hem nog steeds niet. Ik heb het via een kaartlezer geprobeerd maar dat hielp niet. Systeembeheer - Computerbeheer - Schijfbeheer heb ik geprobeerd maar dat hielp ook niet. De telefoon herkent het kaartje ook niet meer want die toont steeds: SD-kaart verwijderd, plaats een nieuwe.
Ik ben ten einde raad, is er iemand die weet hoe ik alsnog mijn foto's van het kaartje kan halen? Ik ben er zeer aan gehecht..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Verwijderde bestanden en dergelijke zijn terug te halen via recovery programma's.
Echter op het moment dat je SD-kaart totaal niet meer herkend wordt zal je helaas je bestanden er niet meer af kunnen halen.

Wat je wel kan proberen is om hem via een ander device als je telefoon te verbinden met de computer.
Bijvoorbeeld rechtstreeks door middel van een card reader.