Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gebeurd er als je een usb-stick met een usb stekker in een stopcontact stopt?

Tegenwoordig hebben veel mensen zo'n usb stekker waar je je kabeltje in stopt om bijvoorbeeld je mobiel mee op te laden. Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig wat er gebeurt al stop je je usb-stick in die stekker en steek je deze in het stopcontact? Zo'n ding kan tenslotte niet opgeladen worden.. Omdat ik bang ben dat je usb-stick misschien wel naar zijn grootje gaat en ik zelf geen usb-stick heb die ik kan missen, hoop ik dat er hier iemandis fdie het wel eens geprobeerd heeft of door deze vraag nieuwsgierig is en het best is wil proberen met eentje die hij/zij kan missen.

Misschien gebeurd er helemaal niks hoor, maar ben toch gewoon heel erg nieuwsgierig ;)

Groetjes!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een USB stick heeft ook gewoon voeding nodig om te werken en data weg te schrijven. Dit gebeurd tenslotte in je PC ook. Er komt gewoon stroom op je USB stick te staan, maar kan verder niet communiceren. Er zal niets gebeuren, je USB stick blijft heel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding