kan een mp3s speler met usb aansluiting opladen via een iphone oplader?

ik heb een mp3 speler die je alleen aan je laptop/pc kunt opladen via een usb poort. Maar kan ik deze in een iphone adapter doen zodat ik hem via het stopcontact op kan laden, of gaat hij dan kapot?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1.7K

Antwoorden (1)

Ja hoor, dat lukt prima. Ik gebruik dat blokje van mijn iPad voor mijn iPad, iPod Touch, maar ook voor mijn telefoon en digitale camera. Laden allemaal prima op.
Je moet gewoon even kijken wat je mp3 speler nodig heeft voor op te laden aan mA, en kijken of dat blokje dat kan leveren.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
op mijn mp3 speler staat niet hoeveel mA hij nodig heeft.
het is deze mp3 speler: http://112oordopjes.nl/sport-1/mp3-speler-1/sport-mp3-speler-bb-spmp3-zw hij laad wel prima op maar ik ben bang dat de accu van de mp3 speler kapot kan gaan of dat hij te veel stroom krijgt.
Ritsuka
9 jaar geleden
Ik heb nog nooit wat kapot gehad door zoiets, valt wel mee denk ik.
Ritsuka
9 jaar geleden
Volgens deze site kan het geen kwaad: http://forum.fok.nl/topic/1785531